مشتریان عزیز میتوانند در هرکدام از شرایط زیر با هماهنگی پشتیبانی اقدام به بازگرداندن کالا کنند.
- کالای ارسالی شکسته یا معیوب باشد و یا تاریخ انقضای آن گذشته باشد.
- مشخصات کالا با موارد ذکر شده در سایت مغایرت داشته باشد یا به اشتباه کالای دیگری ارسال شده باشد.
- خریدار از سفارش خود به دلایل شخصی منصرف شده باشد.
خریداران پس از دریافت بسته ارسال شده، 3 روز فرصت دارد تا هر کدام از دلایل ذکر شده را به پشتیبانی ما اطلاع دهند و با بسته بندی صحیح از طریق پست به آدرس فروشگاه ارسال نمایند. بدیهی است پس از گذشت 3 روز، فروشگاه مسئولیتی در قبال مرجوع کردن کالا ندارد.
پس از رسیدن بسته به فروشگاه کارشناسان ما جهت بررسی دلایل بازگشت کالا اقدام میکنند. در صورت صحت، مبلغ سفارش به شما عودت داده خواهد شد.
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش ما برسد، هزینههای ارسال به عهده ما است. در صورتی که دلیل بازگرداندن کالا شخصی باشد، هزینه ارسال و بازگرداندن کالا به عهده مشتری است.